tirsdag 27. februar 2007

Dåpskort til tante sin lille gutt

Lillebror og June fikk lille Adrian før jul og dåpen ble holdt midt i vår verste flyttesjau. Jeg ba da pent om å få lov å gi forsinket dåpsgave da jeg ikke ville gå på butikken å kjøpe et masseprodusert kort.
Heldigvis fikk jeg lov ti det, så nå når resten av Ikea-møblene til hobbykroken min kom fikk jeg omsider laga dåpskortet. Skulle gjerne vært i dåpen, men det lot seg dessverre ikke gjøre denne gangen. Det er bare så synd at vi bor så lang fra en annen. har jo vokst opp som enebarn, og fikk ikke kontakt med søskene mine før i voksen alder. Nå skulle jeg virkelig ønske at vi bodde nærmere en annen så det hadde vært lettere
å holde kontakten. Men på lørsdag som var så kom lillebror på besøk når han var innom Alta på fotballtur. Det var veldig trivelig! Og onkel Stian var riktig så heldig, for han fikk noe så sjeldent som klem av Marius, og DET er det ikke mange som får!

Ingen kommentarer: