tirsdag 27. februar 2007

Badet

Badet har vi fått veldig mye skryt av. Spesielt av fagfolk. Vi er jo veldig fornøyde med badet selv også. Og jeg er bare så fornøyd med at jeg ikke ga opp å lete etter "rett" baderomsinnredning. Hadde jo lenge bestemt meg for hvilken farge jeg ville ha, men problemet var jo bare det at jeg ikke hadde sett det noen steder. Men den som leter han finner... Boblekaret er også populært, bortsett fra hos minstemann. Han er skeptisk.
Dusjen er også veldig kjekk da, og nå er det helt greit at ungene maser at de vil dusje sammen med meg, for plass er det nok av. Vi rømmes faktisk hele familien inn i den dusjkroken vår. Det eneste vi venter på nå for at badet skal bli helt ferdig er den infrarøde badstua vi har bestilt. Den får vi omkring mars/april. Det gleder vi oss alle til. Skal jo være veldig bra mot cellulitter ettersom jeg har forstått ;-)

Ingen kommentarer: