onsdag 8. august 2007

Takk for sist!

Det var jaggu lenge siden jeg har postet noe i bloggen min,- ikke bra! Jeg har hatt det ufattelig travelt det siste halve året med jobb og det har tatt endel energi fra meg. Savner å skravle, savner å lage kort og det plager meg virkelig at jeg ikke får tid til å gjøre det jeg liker aller best.
Jeg satt å kikkelt litt på de gamle kortene mine her og det slo meg plutselig at jeg har blitt dårligere på å lage kort. Kortene jeg lagde når jeg startet å lage kort i 2004 var mer avanserte og gjennomførte enn de kortene jeg lager i dag! Det er faktisk litt flaut....at jeg blir dårligere!
Legger ut noen kort jeg har laget i 2004 og januar 2005 så dere få se selv. Teknikkene var mer avanserte og tidkrevende og har må jeg jaggu meg skjerpe meg! Jeg liker egentlig å pirke med detaljer, så hvorfor slutta jeg med det? Kan jeg skylde på Penny Black og etterhvert også Magnolia for at avanserte teknikker ikke passer inn i den søte stilen? Det er jo egentlig disse tidlige kortene som er "min stil". Så hvorfor er jeg ikke lengere "meg selv" på kortlaginsfronten? Dette må jeg gjøre noe med å jeg gir meg derfor nå utfordring om at jeg i helga på treffet som skal være i Alta om at jeg skal lage gode gamle "Anka-kort"...lover!




4 kommentarer:

Hannemor: sa...

Jeg synes ikke du har blitt "dårligere" til å lage kort..
Synes du er kjempeflink...!!!

Anka sa...

Å, takk, du e nu snill da! *klem*

Kerttu sa...

ååå den første var bare nyyyyyydelig!!!!

Anka sa...

Tusen takk Kerttu!

Bildet er bygget opp av 9 Stampscapes-stempler ;-)