torsdag 9. august 2007

Iiiik! Jeg er tatt, igjen!

Denne gangen av en hyggelig forening som jeg nå kan kalle meg medlem av. Nemlig:

Reglene er som følger:
1) Send ETT kort til en du kjenner innen 7 dager! (familie, venn, kollega etc.) HVEM SOM HELST!!!! Det spiller ingen rolle, bare gjør det! Kan du forestille deg det smilet de får når de blar gjennom posten sin og finner et kort fra DEG der?
2) "Ta" 5 nye personer du kjenner til å gjøre det samme med noen andre.
3) Legg det ut på bloggen din der du annonserer hvem du har tatt så budskapet spres videre.

MItt kort skal gå til en slektning jeg sjelden ser og snakker med som hjalp oss masse i sommer uten at hun er klar over det og jeg tipper at vedkommende blir meget overrasket.

Jeg "tagger" følgende personer til å bli med på BCS og spre glede videre:
*Desiree
*Line
*Ellen
*Inger-Marie
*Snuppeline

Lykke til jenter!

Ingen kommentarer: