søndag 13. mai 2007

I dag er jeg doven og lat

Ute skinner solen og himmelen er blå, og her sitter jeg...!
Har lenge gått med nye "plater i magen". Ikke noe bokstavelig altså. Dere som er stemplere skjønner hva jeg mener med det!
Det er rart hvordan kreativiteten bare strømmer på jo lengere man kommer ut i de små nattetimer. I tillegg våknet jeg tidlig og bare måtte sette meg ned med det igjen. Dette er plater jeg har tenkt på lenge, men som jeg først nå får fingeren ut med å lage.
Det er altså derfor jeg sitter inne i godværet. Får meg ikke til å kle på meg for å gå ut når jeg omsider hr fått "plateånden" over meg.

Guttener er ute da. De skulle ut å selge papirfly i nabolaget.
Matias hadde Christopher på overnatting så de har sikkert pønsket ut planene i går kveld allerede. De fikk lov å være oppe å se på Melodi GrandPrix og de holdt ut til deres storfavoritt, Bulgaria, hadde vært på scenen...men så var det natt også der inne!
Marius ga blaffen i hele GP-hysteriet og snudde bare rompa til de andre og sovna på et blunk.

2 kommentarer:

Marit sa...

Marius og jeg har noe felles. Jeg sovnet under grand prix jeg også :)

nyt den late dagen. det er alt for få av dem :)

Anonym sa...

ååååå her var det masse fint..