tirsdag 15. november 2011

Opp av dvalen!

OK, da er det offisielt, jeg er tilbake! Tilbake fra min "lille" dvale som varte i 3 år pluss uten et eneste livstegn i bloggen min. Ikke bra, ser den! Har fått mange spørsmål og spekulasjoner på hva som har hendt. Men jeg kan bedyre dere om at det eneste som har hendt her er livet! Jeg har rett og slett ikke hatt tid eller overskudd til å holde på med min kjøre hobby i den grad jeg har ønsket. Men nå har minstemann blitt "stor" og jeg kjenner at lysten på å lage kort er på vei tilbake i full kraft! Og det gleder meg, MASSE! Jeg håper også at det etterhvert vil glede dere litt. Det har ikke vært helt stillstand de siste årene *huff, det høres fælt å si årene i flertall* og de prosjektene jeg har husket på å ta bilder av skal jeg legge ut her så dere får se litt av hva jeg har holdt på med. Jeg kan faktisk finne på å glemme å ta bilde av det jeg gir fra meg / selger. Skal skjerpe meg, lover! Jeg skal lage ny header på bloggen, må bare få satt sammen litt bilder først, så kommer den. Og jeg skal få lagt ut et par bilder av kortene/prosjektene mine snart. Tudelu!

4 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Nå ble jeg fornøyd vett du. Gleder meg til å se mer liv og ikke minst ting du lager.
Ha en fin dag.
Klem Gunn :-))

Kristin sa...

Velkommen tilbake! :D
Dette var en gledelig nyhet å se på blogglista mi! ;)

Kerttu sa...

Endelig:)))) Gleder meg til å se alt det fine du ha rlaget og kommer til å lage:))

klem
Kerttu

Anka sa...

Takk, takk!