fredag 1. februar 2008

7 sannheter om meg selv...

Jeg har blitt utfordret av Snuppeline og Line som går ut på å fortelle syv sannheter om meg selv.

Utfordringen lyder som slik:

Skriv syv - 7 sannheter om deg selv
Link til den som har utfordret deg
Utfordre syv personer og legg igjen en beskjed i bloggen deres om at de er utfordret.

7 sannheter om meg:

1. Som liten ble jeg alltid tatt for å være gutt og var guttejente til jeg bynte på ungdomsskolen.
2. Jeg snakker flytende fransk etter å ha bodd i "la France" i 3 år.
3. Jeg har krasja bilen til pappa 3 ganger på kort tid men ingen av gangen hadde jeg skyld i uhellene. Jeg er faktisk en god sjåfør *ler*
4. I krisesituasjoner forholder jeg meg utrolig nok iskald og rolig...helt til noen tar over....da bæljer jeg som en liten unge.
5. Jeg har utrolig livlig fantasi, noe som alltid ble belønnet med "S" på stiloppgaver på barne og ungdomsskolen.
6. Før var jeg treningsnarkoman men nå rører jeg meg knapt mer enn jeg må for å komme meg fra A til B *skal skjerpe meg...etterhvert*.
7. Jeg har hatt flere opplevelser av å være sanndrømt og har hatt flere forvarsler som har gjort at jeg har sluppet unna større ulykker.

De syv jeg sender utfordringen videre til er;
*tja, er vel umulig å finne noen som ikke allerede er utfordret*

Desiree
Lene
Elsi
Inger-Marie
Hannemor
Gry
Jorunn

Ingen kommentarer: